Medewerkers
Jan Taal
trainer-directeur Amsterdam School voor Imaginatie en gezondheidszorg-psycholoog
Jan Taal (1949) is sinds 1978 actief in de ontwikkeling van imaginatie. Hij heeft een praktijk voor psychologische behandeling en voor coaching sinds 1980 tot op heden in Amsterdam. De Amsterdam School voor Imaginatie leidt hij vanaf de oprichting in 1985.
Jan studeerde klinische psychologie in Amsterdam en Leiden. Naast opleider is hij gezondheidszorgpsycholoog BIG NIP NVPO, BIG nr. 79051141025, AGB code 94004552.
Jan Taal introduceert imaginatie. 5:47 min.
Patricia Deiters-Rahusen
Patricia is sinds 2000 verbonden aan de School voor Imaginatie. Zij heeft vele trainingen en modules begeleid. Vanaf het prille begin van de Verbeeldingstoolkit is zij betrokken geweest bij de ontwikkeling, en in de training en supervisie van module-deelnemers, professionals die met de Verbeeldingstoolkit aan de slag willen.
Als Imago relatietherapeut geeft zij vanuit haar praktijk voor Imaginatie te Breukelen, www.parabel.nl, trainingen, coaching en relatietherapie aan groepen, individuele cliënten en koppels. Het begeleiden van cliënten en koppels aan de hand van hun eigen, unieke innerlijke beelden is niet meer weg te denken uit haar leven.
Als voorzitter van de stichting Kanker in Beeld heeft Patricia zich jarenlang vrijwillig ingezet voor deze organisatie en een sterke input gegeven om de projecten Zingen/Beelden/Dansen/Schrijven en Spelen voor je Leven landelijk te verspreiden. Ook was zij bestuurder van de Stichting Huis aan het Water te Katwoude. Tegenwoordig zet zij zich in als secretaris van de Vereniging Imago Relaties Nederland.
Marianne Martens
Marianne beheert sinds 2008 met hart en ziel het secretariaat van de School. U kunt contact met haar opnemen via mariannemartens@imaginatie.nl of 06-42003153
Machteld Meijer
Machteld werkt als PR medewerker en content creator voor de School. Zij ontwikkelt digitale content om de zichtbaarheid van de School te vergroten, en interactie met online bezoekers te bewerkstelligen, zoals het beschikbaar maken van online video’s en oefeningen.